Náhradní díly a příslušenství pro mobilní telefony v nejvyšší kvalitě

Reklamační formulář

Přihlásit
 
 

Pokud jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si je nechat poslat v sekci Zapomněli jste heslo?.
Pokud ještě nejste registrováni, zaregistrujte se v sekci Vytvořit nový účet.

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ : 
1) Reklamované zboží řádně prosím zabalte a zašlete jako doporučený balík ( ne na dobírku ) na naši adresu viz. níže.
2) Do zásilky v průvodním dopisu uveďte důvod reklamace ( přip. popis závady na výrobku ), Vaši přesnou adresu a číslo bankovního účtu pro případ vrácení peněz.
3) Ideální pro rychlé a bezproblémové vyřízení reklamace, je pořízení foto ( video ) dokumentace, ze které je patrná výrobní vada zboží.
4) Reklamované zboží nesmí být mechanicky, nebo jinak poškozené.
5) Okopírovaný doklad o nabytí zboží v našem obchodě ( faktura, dodací, nebo záruční list ) přiložte prosím.

Vaši věc se budeme snažit vyřídit co nejrychleji...

Adresa pro zaslání případné reklamace, nebo vrácení zboží:

Internet-Shops.cz
Benešova 510/16
674 01 Třebíč

obchod@namobil.cz  

Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© NaMobil.cz